gokyuzununogrencisii Suni sancıyla sıfır açılmasiz yatış yapan oldu mu.. akil verin artık yildimmm😢😢😢
Musemma06 gokyuzununogrencisii ben 10 gün önce doğurdum 41 haftalık oldum hastaneye yattım suni sancıyla doğurdum
Eftelya-129 gokyuzununogrencisii bn de sancısız girdim suni sancı ile doğum yaptım ama size tavsiyem sancınizi evde cekip gitmeniz gününüz gecmeyene kadar bu suni sancı istemeyin Kendi sancınizi bekleyin tâbi doktur herhangi bi sorun görmese
Zeyno_2700 gokyuzununogrencisii bizde 40+4 olduk bugün salı gününe kadar beklicez olmazsa suni sancı sürekli kasıklarım ağrıyor ama ilk gebelik sancı nasıl oluyor bilmiyorum da
Cicekkiz20 Musemma06 kaç saatte doğum yaptınız acaba haftaya kadar gelmezwe bende suni sancı alicam da ondan soruyorum
gokyuzununogrencisii Eftelya-129 işte sancım yok kendi sancım olsa zaten ahh.. 40+4 oldum salı gününden itibaren doğumu başlatalım diyo suni sancıyla doktorlar ben kabul etmiyorum 😓
Dlk38 Çok gezin yürüyüş yapın o zaman sancınız gelir diye düşünüyorum ama çok yorulmanız lazım galiba.ben 35 haftalık doğum yaptım bilmiyorum ama duyduklarım bu yönde
Musemma06 Zeyno_2700 sancı zor illaki ama ebeler duşa sokuyor sürekli rahatlatıyor orda suda doğum da varmış o daha güzel ben onu bilmiyordum bilseydim o şekilde doğururdum
Eles2616 Bende 40+5 ikinci doğum suni olmuştu buda gelmezse pazartesi olacak suni ile herşeyi deniyorum gelmiyor herhalde pzartesi yine suni alcam🥹🥹🥹
Likya-ipek Suni sancı ile doğumlarınız nasıl başladı bilgi verebilir misiniz:( süreciniz nasıl ilerledi? Bende 38’detim. Tüm tuşlara basmaya başladım 🙈 umarım sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🥰