Ugurer7140 bazı günler benim bebeğimde bunu yapıyor ama hareket etmesi sıkıntı değil diyor doktorum durması sıkıntı ama sizi rahatsız ediyorsa doktorunuzu arayın ya da bir acile gidin muhtemelen nstye bağlayacaklar sancı var mı diye en azından içiniz rahatlar hem kötü bişey varsa belli olur ve erken Doğum evresini geçmiş oluyorsunuz tabi haftasından önce ama çok şükür o haftalarda doğan çoğu Bebek gayet sağlıklı inŞAllah ihmal etmeden gidin ya da doktorunuzla iletişime geçin