12+3 olduk biz iki haftadır doktora gitmiyorum salı günü gidicem inşallah umarım cinsiyet de öğrenirim sağlıklıdır ben de korku var doktorum kafandan at artık dedi bu düşünceyi ama olmuyor ya daha önce 8 haftalık bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmuştum tekrar olmasından çok korkuyorum ya bunu atlatamıyorum Bi türlü sizin cinsiyet belli mi bide 2 li tarama testi yaptırdınız mı