Dmrl_02 İki gündür çok kötüyüm hiç bir şey yiyemiyorum lütfen mide bulantısına en iyi gelecek şeyleri yazar mısınız 😔
gamze6606 Dmrl_02 haşlanmış patates, azıcık tuz ve karabiber atıp onu yiyebiliyordum ben sadece, biraz mideyi bastırınca başka şeyler de yemeye çalışıyordum
Glsm01 Vücudum vitaminsiz kalmasın diye zorlayarak yiyordum bende kusuyordum bir yarım saat sonra zorda olsa çubuk kraker yeşil zeytin salatalık ayva yoğurt hangisinin kokusu iyi geliyorsa bir iki tane yiyordum hele ki ayva çok iyi geliyordu mide suyunun acılığını alıyor kusmamı engelliyor rahatlatıyordu zorda olsa yemeye çalış hiç bir şey yiyemiyorsan su iç kussanda korkma zorla zamanla geçecek emin ol bide ben psikolojim toplansın diye meditasyon önermişti doktorum gevşeme nefes egzersizleri yaptım baya iyi geliyordu çünkü gerçekten çok zor bir süreç geçirdim verilen ilaçlar hiç fayda etmedi ama inat ettim zorladım yedim kustum yedim lustum ama değerlerimi korudum çok şükür geçecek inan sadece sabret sürekli mideni düşünmemeye çalış hayal kur bebeğini alacaksın kucağına kokusunu çektiğini düşün biraz rahatlatıyor ☺️
Cesurx Yağsız kaşarlı tost ,ekmek peynir,zeytin,meyve,yağsız çorba ,bol limonlu zeytinyağlı yemekler.Sabah ve öğlen yiyebiliyordum akşam bulanti olunca yemek yemedim böylece ilk aylar hiç kusmadim 21 haftalık oldu.