Aycicegi_ Hatice_11 Benim üç kere kanamam oldu son kanamam pıhtı şeklinde oldu ama doktor ilk muayene de kist var demişti sonra o kist kayboldu belki sonuncusu ondandır
Hatice_11 Aycicegi_ gebelik planladığıniz ayda mi 3 ayrı kanama yaşadınız ve sonucunda hamileliğinizi öğrendiğiniz mi . Yani benim yaşadığım yerleşme olabilir mi acaba
Hatice_11 HavvaKosar benim daha 7 gün var . 9. Gun kahve rengi geldi 8. Gün kesildi yerleşme diyeceğim ama erken sanki