Asilhira 32 de çalışabilir raporu aldım 34 te çalışamaz raporu aldım ama şuan e devlette sadece en son aldığım gözüküyor doğru degilmi?iki raporun gözükmesi gerekirmi ilk sisteme girildiğinde ilk rapor şuan 2.rapor gözüküyor sadece.