Kızlar 3 4 gündür üst komşumla sorunlar yaşadık çok aşırı sinirli stresli geçti kaç defa doktora gittim birşey yok dediler ama kıpır kıpır olan bebeğim hiç hareket etmiyor çok zor hissediyorum hareketlerini ve çok azaldı çok canım sıkılıyor 😔 şuan da evimde de değilim kuzenimin nişanı var bugün ne yapsam bilmiyorum bugün daha hissetmedim