ezell34 doğal doğumu destekleyen, anne-bebek dostu doğum yaptıran doktorlar yaptırıyor aslında bunu. Yani aslında bebek bizim olduğu için nerede bulunacağı konusuna karar vermek de bizim hukuki hakkımızmış. Gebe okulunda söylemişlerdi de bunları. Bilmiyorum tabi bunu sonradan öğrendiğim için doktorla baştan konuşamadım. Ne der bilemiyorum