Ezgimomssx
Kizlar bisey diycem dun kontrolum
Vardi suan 40+1 olduk normal istiyordum fakat sancim suyum gelmedigi icin sezaryana karar verdik pazartesi gunu sezaryan olucam ama bu sabah yogun bi kahverengi akintim oldu bu neki cok bilmedigim icin sancim da suyum gelmedi sadece kahve rengi akintim
Var ne yapmam lazm bilgi verebilir misinz