Ahh bende öyleyim hep bi uyku hali var uyusam uykumu alamıyorum alsam sırtım ağrıyo midem yanıyo ölücem hele şu yatış pozisyonu öyle zorluyoki yüz üstü yatmayı rahat olmayı özledim. Bi de şuan yan yatsam bile bi tedirginim karnım yatağa değiyo acaba rahatsız oluyomu, biraz kaldırmalımıyım ee ozamanda uyuyamıyosun denge olmuyo, altta kalan bacağım uyuşuyo napıcam bilmiyorum. sabır kızlar son 8 hafta. Kız ne derdim varmış bu soruyu bekliyomuşum heralde 🤣🤣