minikkofte Merhabalar 2 aylık hamileyim hamilelikte aseton kullanımı zararlı diye duydum bilen biri doğru cevabı verebilir mi sizlerden süren oldu mu hamileyken
Haticeburak06 minikkofte evet zararı vardır elbet ilk aylarda kokusundna duramıyodum ama 27 haftalığım hala sürüp kullanıyorum bi zararını görmedim kullandıktan sonra hemen balkona çıkıp hava alıyorum💕
Anneadayiii__ minikkofte ilk aylar kokusundan midem bulmadığı için kullanmadım hamileliğin ortalarında kullandım şimdi doğum yaklaştı tırnaklar kısa diye kullanmıyorum