Calasun busraykd 3 gundur parca parca bende de geldi arastirdim normalmis nisan dedikleri sey degil anladigim kadari ile rahimin esnemesiyle olusan akinti denildi ama yinede daha iyi bilen birine sormanda fayda var
Gozdemomy busraykd ben 33. Haftamda gördüm canım iki defa beyaz sümüksü ama doktora söyledim kanlı olmadığı sürece problem yok dedi 🤷♀️
busraykd melikesevereker ben şimdi yine kalktım uykudan yine gelmiş hafif bel agrım var napıcam bilmiyorum
melikesevereker busraykd 3 gün önce filan bende öyle hissetmistim çok korktum hatta 🙈 ama hadi gel rahatlayalim çünkü yarın bu saatte kucagimizda olacak inşallah 😍🙏