Serenmaras Kızlar dün kontrolüm vardı gittiğimde bebeğin 2.500 kilo olduğunu söyledi ilk doğumum sezeryan 5 yıl önce yaptım. İkinci gebeliğimi ise normal doğuma uygun olduğunu söyledi fakat bebek gittikçe irileşirse yapamayacağımı söyledi sizde durumlar nedir
Papatya8698 Serenmaras 32 haftalık olduk bebeğim 2160 gr gelişimi gayet iyi dedi bu gidişle 4 kilo doğar dedi Dr um be takipte kalın benimki Sezeryan