mrp2023 Ozlem3737 bence bat 10 ise bir gün öncesinden test yap eğer pozitifse ona göre planlarsın negatifse tutarsın
zumraninannesii Yumicupi ben tutabilir miyim gebelik sekerim sınırda dediler kanda öyle görünmüş 18 haftalık gebeyim sizce tutmak istiyorum zararı olur mu
Ezel16 Ozlem3737 Hamile olduğumu bilmeden ben 1 ay boyunca ful oruç tuttum hiçbirşey olmadı o yüzden kendinizi strese sokmayın ..
mrp2023 zumraninannesii 2.trimesterde çok tutmayın diyorlar canım artık yediklerinle beslendiği için bebek
Ezel16 Ozlem3737 Aynen öyle gününüz gelince test yaparsınız pozitif veya negatifse ona göre tutarsınız orucunuzu ..
ElaEge Daha ortada gebelik bile yok neden tutmayasınız kii ilk 3 ay kanımızdan besleniyorlar sonrası elbette önerilmiyor ama rahatsız hissedene kadar devam edilebilir bence ilk ay