Fatmaekz Merhaba kızlar bugün doktorum bana geliyor versi hamileyim 5+4 deyiz kullanan varmi 😊 doktor düşük olmaması için ve gebelik şekerini dengede tutmak için dedi ama kullanan varsa söyleyebilir mi 🤰
Sedalii Fatmaekz düşük olmaması için ilk defa glifor verildiğini duyuyorum progestanı çok duydum. Şeker hastamısınız ki size bu ilacı verdi yada şeker yüklemesimi yapıldı hamile şekeri çıktı diycem, ama daha çok erken şaşırdım doğrusu
Sundaysilence Fatmaekz glifor şeker hastalarının kullandığı bir ilaç. veya insülin başlangıcı olduğunda kullanılıyor. Düşük ile ne alakası var yahu? Farklı bir doktora görünmelisin. Düşük için en kullanışlı ilaç progestondur.
Gugu Fatmaekz. Bana onermişti yani hamila kalmeden başletti içtirmeyi 10haftaya kader. Ben yinede 12 talik hamileyken dozuni azelteyerek yavaşçe biraktim. Bende onceden 3duşugim olmuşti. Şimdi allaha şukurler olsun Ve doktorum Bulent Tiraşa 31haftaya geldik ve her şeyim iyi gidiyo🙏🙏🙏💕
MeltemKocamer Bana dr um hemen bıraktırmıştı.eğer gebelik şekeri varsa da hap değil sadece insülin kullanabilirsin demişti🤔
Ysn MeltemKocamer polikistik over olan bayanların diger kadınlara gore dusuk yapma riski daha yuksektir glifor pkonun etkilerini azaltiyor.