Nefeseda Kızlar 40. Haftadayım hiçbir belirti yok hala, 2 gun once vajinal muayne yapıldı açılma yok hatta doktor hiç sancı çekmemişsin bile dedi,bekliyoruz hala ve doktorum her zaman normal dogumdan yana bende öyleyim ama tek korktugum şey suni sancı bizim normal sancımızdan daha kötü bişeymiş gibi anlatılıyor öyle mi cidden bilgisi olan var mı ? 😐
Elifmeva Cnm bende 40+5 oldum yarin doktora gidicm gecen hafta cok az sancilarim cikmisti yarin gidip tekrar muane olucm bakalim doktor ne diyecek ha bide geçen hafta 41 haftaya kadar bekleriz demişti bebiş hala gelmezse suni sancıyla doğumu yaparız dedi ama bn kendi sancılarımı beklicm son ana kadar bakalim artık nasip...
Nefeseda Elifmeva bende sancı felan da çıkmıyor hiç , tek korktugum şey suni sancı inşallah bi avazda kurtuluruz canım 🙏
minik18 Canım bende aynı durumdayım salı günü 40 haftam doldu cati muayenesi oldum açılmam da yok cumartesi tekrar çağırdı bakalım ne diyecek
Nefeseda minik18 bende cumartesi gidecegim nst girersin dedi eger problem olursa bi yol cizeriz yoksa bekleriz daha dedi