3 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim var ama doktor herhangi bir dikiş bakımı için birler vermedi sadece enfeksiyon önleyici hap verdi korktum biraz böyle de dikişlerim zarar görür mü acaba diye sizlere verilmiş miydi dikişlerin hemen düşmesi için yaptığınız bir şeyler var mıydı