Ecemnm Kızlar gece üçten beri fena bir gaz sancısı çekiyorum böyle bir şey hiç hayatımda yaşamadım hala devam ediyor yüzümü ekşitecek ağlatacak kadar kötü midem de bulanıyordu şimdi dindi doğum sancısı değildir değil mi bu normal mi
Tonton07 Ecemnm bende 37+1 deyim canim. Gaz mide bulantısı bende de var birkaç gündür. Ve regli sancısı gibi arada gelen ağrılar. Bunlardan ayrı çok enerjikte hissediyorum tuhaf bir sekilde. Yarın kontrolüm var doktor birsey derse yazarım.