3 gündür gribim günde ıkı bardak ıhlamur ballı portakal suyu felan sıkıp ıcıyorum ılık süt sarımsaklı tarhana corbası halen cok kotuyum öksürdükçe boğazım acıyor burnum felaket tıkalı koku alamıyorum devlete gıdıyorum 3 gun oncede gttım soyledım oralı olmadı nasıl gececek bu baska tavsiyeleriniz varmı özele gtsem ılaç yazarlarmıkı