Bride_6470 Hanımlar belimde çok fena bi ağrı var geceden beri uyutmadı çok agrıyo sol tarafımda sizce sıcak suyun altına girsem iyi gelir mi yada başka fikirleriniz var mı lütfen yardımcı olun ağrım çok
busraozkan33 Bride_6470 bu haftalarda normaldir açılma olduğunu sanmıyorum çünkü açılmayı belde değil afedersiniz ama makatta hissediyorsunuz o sanciyi minik minik yalancı sancılardir Allah bı sancida kurtarsin
Melek2023 Bride_6470 haftamiz ayni, bende hic sanci hissetmedim ama kasiklarim falan agrir hareket edince.. kontrole bi gittim 4 cm aciklik var dedi…
Bride_6470 Ayseumut sıcak duşla biraz uykuya dalabilmişim iyi geldi ağrım var ama hafifledi çok şükür
Bride_6470 busraozkan33 inşallah açılma değildir gitmedim hastaneye sıcak duş aldım iyi geldi ağrım hafifledi
Merveee_1997 Canım benimde 1 cm açılmam var ama hiç sanci hissetmeden o açıklık oluştu ama nstde sancim düzenli olarak çıkıyordu acı eşiği yüksek olanlar daha güçlü sancıları hissedermiş doktorum öyle demişti
Melek2023 Bride_6470 benimde oyledir gercekten, ilk dogumu suni sanciyla yaptim cok zorlanmistim. Simdi bunda bukadar aciklik olmasina sasirdim,korktum ama normal dedi doktorum…