Cceylann01 canım ölçümler birbirini tutmuyor inan ben 38 de gittim 3150 dedi 39 da gittim 3668 dedi 1 haftada 500 gram almış olamaz diye düşünüyorum bebeğin pozisyonundan pozisyonuna değişiyor birde makine ne ölçerse ortalama onu söylüyorlar birde 36 ve 37 haftalar gittiğimde 2960 demişti 2 hafta üst üste gittiğimde bende acaba hiç almadım nasıl oluyor diye düşünmüştüm