Rkadi 24 haftalığız. Gece sırt üstü yatarken buluyorum kendimi. Saat 5.30 Ve şuan hareket azlığı var. Sizce doktora gitmeli miyim
Suhiss Rkadi sirt usu yattiniz diye bebege bisey olmaz ayrica o haftalarda cok hareket hissedilmez rahat olun. Nasil rahatsaniz oyle yatin bu bir kriter değil cok ayrintiya takilirsaniz bitmez o gebelik
MorKelebek54 Rkadi her gebelkl tabiki farkli ama 30. Haftamdayim hem sag sol yatip sirt ustu de cok yatiyorum. Hatta o sekilde yattigimda hareketleri cogaliyo bile. Biyle yatinca tansiyon dusebikiyomjs ama bende oyle bisi uok cok sukur sen yine de dikkat et ama ☺️
busraozkan33 Rkadi uyumadan sirtina destek yastık kat ki döndüğünde hafif yan ol en azından sırt üstü tavsiye edilmiyor ama ister istemez de insan fark etmeden dönüyor bazen bı çikolata ye veya şekerli türk kahvesi iç sol tarafına yat 15 dk hareket etmezse haber verirsin doktora endişelenme🌼
Gurbetci1anne Suhiss geçen biri hamileyim döner yersem bişey olur mu diye post açmıştı. O posttan sonra bana herşey normal geliyor 😂
MorKelebek54 Gurbetci1anne snowglobe nerden buluyolar bu dahi sorulari acaba😂😂 ya tamam bilmiyo olabilir msin de insan da skil mantik var doner ne zarari olanilir? Ya da ayaga surulen seyin ne zarari ki hamilelikte krem zaten ayaga suruleniliyi sirta gogse surulmez 😂 hadi herseyi gectim internet diye bisi var iki dakka oraya bakilsa cevap bulunur garipler valla 😂
busraksm snowglobe arkadaşlar hiç garipsemeyin çevre baskısı o kadar fazla oluyor ki… çevresinde biri parfüm sürülmez yağ sürülmez saçmalama filan dediyse etkilenmiş olabilir 😁
Gurbetci1anne MorKelebek54 yaa dün de şey gördüm canım noodle çekiyor bi kerecik yesem bişey olur mu? Yok yeme eğer bi kerecik noodle yersen gıda zehirlenmesi yaşarsın Allahım akıl fikir vermiş😂
_Tazeanne 32 haftalık olacağım yarın son zamanlarda bende kendimi sırt üstü uyurken buluyorum ama hareketle alakası yok sizin haftanızda normal eder bir iki saate bazen akşama kadar etmediği oluyordu
Suhiss busraozkan33 bisey olmazz isterseniz tum gece sirt ustu yatin zaten bisey oluyosa bu size rahatsizlik hissi verir ve donersiniz herkes farkli
milav bende uykuda sürekli dönüyordum ama 34. haftaya girdik artık sırt üstü nefes alamıyorum ve kendim uyanıyorum, öncesinde sağ olsun eşim dürtüp ıııımmm sırt üstü yasak diyordu😅