Kızlar merhaba 2 ay 8 günlük bebeğim var. Beni emmiyor mama olarak ilerliyoruz. Hiç bi zaman çok iştahlı bi çocuk değildi fakat 2. Ay aşılarından sonra hepten iştahı gitti. 3-4 saatte bir 20-30 ml mama içip bırakıyor. Doktor böyle gideceğini beş yaşına kadar beni uğraştıracağını söyledi. Her zaman teklif et ne kadar isterse o kadar içsin dedi ama ben 3-4 saatte bir 20-30 ml içince aç diye dayanamıyorum böyle bişey başına gelen var mı denemediğim mama kalmadı 😢😢😢