Bende sezeryan oldum canm ama benim 5 sene oldu ve hiç elime dikiş gelmiyor biraz şaşırdım açıkçası dördüncü doktora bişey dedimi
Bana sezeryan yada normal seçme hakkın car dedi doktor ben normal istedim ama doktor aşırı ıkınma ve doğum esnasında sezeryan yırtılmaları oluyor dedi o esnada bir ufak açılma dahi görürsem sezeryana aşarım dedi