Gebeliğimin 30. Haftasındayım ve bugün göğüsümden süt geldiğini bir ıslaklık olduğunu fark ettim. Kontrol ettiğimde iki göğsümde hafifçe baskı uyguladım ve 3 4 delikten süt geldi. Biraz araştırma yaptım ve erken doğum olabilir diye yorumlar gördüm. Allah esirgesin vakti zamanında gelsin ancak böyle bir durum ile karşılaşan var mı ?