07sym07 Ben 12 haftaya girdim badem yağı kullanmaya başlicam çatlak ve doğumdan sonra buruşma olmasın diye sizin düşüncelerinizi de öğrenmek istiyorum lütfen
-tugbmrt 07sym07 7.aya kdr pürüzsüz gobekle geldim hatta dedim hiç çatlamıcam sanırım şuan gel gör her yerim mosmor oldu😂 önleminizi alin