Kizlar merhaba geçen hafta doktora gittim iki kese olduğunu ama bı kesenin daha küçük çok küçük olduğunu söyledi ama daha çok erken hafta olduğu icin iki kesedede bebek gozukmedi birkaç gün sonra kanamam başladı bugün tekrar doktora gittim bı kesenin içinde biseyler oluşmaya başlamış ama henüz kalp sesi için erken diyip haftaya tekrar çağırdı diğerinde henüz bişey gözükmedi kanama alanı yok düşük riski olabilir yada bı kese sönmeye baslayabilir oda kanama yapabilir dinlen dedi doktordan çıktığından beri kanama biraz daha fazlalaştı böyle bı durum yaşayan var mı inanın çok korkuyorum lavaboya gitmeye korkuyorum resmen