Egenin_annesi Hilallf bende özelden doğum yaptım ilk muayene dikişlere bakıp krem veriyor ve kontrol etmiyorsun hem hastaneden çıkalı 1 hafta oldu ücretsiz oluyor onu sor o yoksa ki doğumu orda yaptığın için kontrol muayenesi die geçiyor gene ücret ödemiyorsun
BabyAta Hilallf hastanenize sorun doğum parasının içinde anne muayene hakkida oluyor genelde belki vardır sizinde