Merhaba kızlar, ne zamandır evladımı kucağıma alırım diye düşünüyordum, protein kaçağı nedeniyle hastaneye yatirildim , elhamdülillah bebeğimi sağ salim kucağıma aldım sezeryan ile. Gerçekten çok neşeli ve heyecanlı geçti, Rabbim hepimizin kucağını boş bırakmasın , ağrılarım çok az var ama moralim veee heyecanım tam yerinde ve asla dayanilamicak gibj bir ahri değil ankara bilkent sehir hastanesinde dünyaya geldi yavrum …♥️dualarınızı bizden esirgemeyin hepiniz dualarimdasiniz rabbim bir avazda , ağrısız sısızız kurtarsin sizleri , bir çoğunuzla hep sohbet ettik , etmeye de devam edicez inşallah haklarınızı helal edin hepiniz…🥰♥️♥️🥰♥️♥️🥰🥰♥️♥️♥️