Kızlar bebeğime ilk erkek dediler 16 hafta da 21 de başka bi doktor kesin kız dedi detaylida erkek dendi ama renkli bi şekilde bakılması bacak arasına en son 32 hafta da sorayım dedim araştırma hastanesinde doktor kesin kız dedi artık bisey almak istiyorum doğurdum doğuracam kime inanacağım şaşırdım var mı bu durumu yaşayanlar