Melekulusy Merhaba Haftamda göbek fıtığı oluştu. Ağrı ve acı hissi oluyor. Başına böyle bir durum gelen oldu mu . Ne yapmam gerekli
Ozzzgeee Melekulusy bende de var ama benim basından beri 24 haftalık bnmde göbeğim dısarı cıktı cok da belli arada ağrı yapıyor ama abartı bir ağrı değil