Kizaniminanasiyiim cennet neden annelerin ayaklarının altında olduğunu daha yolun başında hamileyken anladım 😮💨😂
Sweety11 Kizaniminanasiyiim bende ilk gebeliğimde hamilelik zor diyenleri anlamazdım aşırı iştahlı ve uykucuydum gayet rahattım sonra ikinciye hamile kaldığım günden bu yana aylardır bulantılar ağrılar şişmeler derken o kadar iyi anladım ki hamileliğin zorluğunu.Meğerse Doğumla yarışırmış 😕