dilekk11 çok normal Şuan korkman ama dua oku Allah bizimle ,doğum her ne şekilde olursa olsun kutsal ,benim normal gelmeyeceği anlaşıldı ne sancı ne başka işaret yok o yüzden pazartesi sezaryen olucam doktor gün verdi.Senin de eğer normalden sezaryene dönerse hiç üzülme ve korkma