hamileliğimin başından beri bebeğim hep 1 ya da 2 gün geri çıkıyor. 10+2 olmasi lazim son adet tarihime göre ama gecen hafta 1 gün geriydi, bu haftada 2 gün geri, önceki hafta 1 gün geriydi, bir önce ki haftada 2 gün geriydi bu nasil birsey anlamadim ben böyle olabilir mi yasayan var mı ? Tüp bebek bu arada benim geç döllenme olmuyormuş bizde