Merhaba, benim reglim 19 Şubat’ta bitti, 22 Şubat itibariyle ovulasyon testi yapmaya başladım ancak bu sabah t çizgisi hafif görünüyordu akşam tekrar kayboldu. Bu durumda yumurta çatlamadı mı? İlk kez yaptığım için anlamakta güçlük çekiyorum yardımcı olabilir misiniz ?
