Cansuyldz____ Kan testim pozitif 130 suan beta. Haftaya kese göreceğiz inşallah. Siz keseden ne kadar sonra kalp atisi duydunuz
azracan20 Cansuyldz____ hayırlı olsun canım bereketiyle gelsin inşallah ☺️♥️ biz keseyi 4+5te gördük kalp atışlarını 20.haftada dinledim doktorlar genelde kalp atışlarının iyi olduğunu söylediği için duymak istemedim devamlı dinlemek bebeğe zarar veriyor diye. Şu an 32+3üz yavrumla 🥰