nuraysrhn ben daha 7 haftalıkken doktor teşhis koydu açlık 100 tokluk 140 geçmemesi gerekiyor sizin biraz yüksek ama aşırı aşırı değil bence İnsülin kullanmayın şimdilik dahiliye doktoru bana önermedi diyetisyene yönlendirdi bir haftalık diyetle düştü şekerim böyle devam et insüline gerek yok dedi lütfen sizde basite kaçıp insülin istemeyin hemen önce diyet yapın ölçüm yapın hergün baktınız düştü devam edin diyete rağmen düşmüyorsa siz elimizden geleni yaptınız size o zaman insülin verilir ben bu şekilde biliyorum geçmiş olsun