Merhaba 35. Haftama girmiş bulunuyorum. Şimdiye kadar ecopirin kullandım devlette ki Dr 35. Haftadan sonra kan cıvıtıcı iğneye geç dedi rapor yazdı. Ama tekrar içimde şüphe oldu 2 tane ayrı özel Dr gittim onlarda kullanmasanda olur artık bu zamana kadar ecopirin kullanman yeterli olmuş herhangi bi aksilik görünmüyor tahlillerinde dedi. Ecopirin kullanma nedenim bebeği besleyen damarlar 3 tane olması gerekirken bende 2 taneymiş ondan dolayı çocugur beslenmesi iyi olsun diye vermişti şimdi nahayım başına gelen oldu mu