Merhaba çevremdeki birisine uyuz teşhisi koyuldu çok temas etmedik ama bende de kaşıntı var doğurmama bi 10 gün var ve çok ciddi kaşıntılarım artmaya başladı ama uyuz muyum bilmiyorum dediğim gibi çok temas etmedik. Sizce hamilelikte kaşıntı normal midir, yada uyuz olan varsa geçirmek için ne kullandınız lütfen yardımcı olur musunuz ? 😕