Irem12_ Acile gittim suyun fazla ilk dogumdan kaynaklida acilman var yatiriyim ama imkanin varsa eve gonderiyim agrun sıklaşirsa gel dedi geldim duş aldım su an daha iyiyim dogum baslangici dedi sizceee
Opheliaxxx Irem12_ acile neden gitmiştiniz acaba açılmanız olduğunu anladınız mı? Ben de sanki açılmam var gibi hissediyorum ama bunu acaba hissedebilir miyim? Tuvalete oturunca hissediyorum orası böyle daha açık gibi
Irem12_ Hamilebirisi_06 su an daha rahatim mesela sık sık gelmiyor dayanabiliyorum suyu fazla ve iri biraz dedi korkuyorum