Prens-Annesi Senin doğumun başlıyor galiba bence duşa gir eğilip kalk ve sancı sürelerin çoğalıyorsa doktora git..
SinemTunTrkylmaz Prens-Annesi Sabah nişanım geldi adet gibi ağrım başladı sonra sancı girmeye başladı artık uyutmadı nasıl yapıcam bilemedim akşam üstü duş aldım
Nagis SinemTunTrkylmaz EE doğum baslamadimi canım ne zaman gtceksin Dr . düş ve yürüme cumelme açılma yapar derler
Nagis SinemTunTrkylmaz 17.5canim bu ara çok agrima başladı ilk haftalarda boyle oluyordu ama sol trafima bıçak gibi griyo
SinemTunTrkylmaz Nagis Bıgün kontrolüm vardı sabah gittim hareketlenme var ama tam değil dedi doğum için kanama yok akıntı yok sadece sancı başladı her an her şey olabilir dedi sabahı beklerim artık doktor için
Nagis SinemTunTrkylmaz benimde hastanelerde yattim hep kanamadan düşük riskinden dolayı zor hamilelik bazı insana gipteyle bakıyorum maşallah hc bi etki ypmmis.
SinemTunTrkylmaz Nagis Ya benim çok şükür süşük yada sağlığında bi problem olmadı benim bünyem çok hassas galiba son aylarımda öğretmenlik falan da yaptım çok şülür iyiydi ilk zamanlar alışma sürecinden dolayı biraz sıkıntı oldu galiba
Nagis SinemTunTrkylmaz 1hafta önce kontrum vardı kız gbi ama net bi şey diyemm pipiside olabilir dedi net söyledi aslında kemiklerinden feln anlıyorlar ama
SinemTunTrkylmaz Nagis Bende de ilk net değildi sonra netleşti ama hep bi sabır hep bi bekleyiş işte 🙏
Nagis SinemTunTrkylmaz sağlıklı olsunlar da cinsiyetin bi önemi yok ama insan illa merak ediyor ama artik kızım diye seviyorum karnimi😀
Prens-Annesi Canım naptın nasıl oldu ağrıların ben bi yatıyorum bi kalkıyorum senin yerinde olsam heyecandan duramazdım 😊😊