Merhabalar benim doktorum tahlil istedi özelde,ekstra para vermek istemedim devlete ertesi güne randevu buldum. Hem şikayetimi söyledim hem özelde yaptıramadım dedim. Devlet Doktoru ısrarla tahlil istemedi benden. İnadına mı yaptı özele gittim diye mi anlamadım. Enfeksiyonum olabilir kaşıntım da var diyorum yine de tahlil istemedi. Siz nasıl yapıyorsunuz bu tahlil işlerini