Boncukk123 annelik_4 26+4 de 1 kg dı canım ama maşaAllah doktor tombiş biraz dedi herkese göre degısir sayılar doktorun normal diyorsa endişe etme gerilik var mı çok ileri mi doktorun söyler zaten
annelik_4 nurtug normal bence doktor bsy dedi mi bazısı gelişme olarak ya önde oluyo ya geride de bizde henüz öyle bsy olmadı çok şükür sağlıklı olsunlar da kilo önemi yok