Kızlar ben dogurucam galiba, dün geceden beri bebegun hareketi çok çok fazla bugün de bütün gün uzandım uyandigimdan beri bel ağrım hafif hafif kasılmalarım vardı az önce bulaşıkları yıkadım hadi dedim kendimi bjraz iyi hissetmişken oğlana pankek de yapıyım dedim bel ağrım çok fena tuttu yine kasıklarımda bı agirlik çöktü sanki derin derin nefes alıyorum ama 2. Hamileliğim olduğu için az çok da anlıyorum ay valla dogurucam