Rzye_arda Normalde 12 senedir hipertansiyon ilacları kullanıyorum (18 yaşımdan bu yana) aileden geliyor . Şuan hamileyim kiloluyum vw korkuyorum ..
Hayat31 Hiç korkma. Bende hipertansiyonun ve genetik. 8-9 sene oldu. İlaç kullanıyordum. Şimdi hamilelikte ilaçlarımı değiştirdi sadece . Sen kullaniyormusun peki
Hayat31 Nur1999 en son korktugumda strese girdiğimde çıkmıştı serum ve ilaçla düzeldi. Normalde ama 13u geçmiyor şok şükür. Ve demin 14e çıktı o da tavuk ciğeri ve tuzlu yemiştim onlarda olmaz tuz yani. İlacımı içtim düzeldi yine