Kızlar merhaba acil cevap bekliyorum
Bugün ilk defa kadın doğuma gittim alttan muayene yapıldı en son ultrasonla bakıldı kese gözüktü 2 haftalık hamileyim fakat sabahtan beri sol kasık sancım geçmiyor alttan muayene keseye zarar verir mi acaba acile gitsem mi çok sancıyor ne yapacağım