Kkmsal Kızlar hamileliğim 32. Ci haftasındayım sürekli kabız oluyorum çok ıkınmak bebeğe zarar verir mi sizce tuvalet saatleri korkulu rüyam oldu resmen 🤔😰😢
GamzeCan Kkmsal canım erken doğumu tetikler. Ayrıca basur olursun. Kesinlkle kendni zorlama tuvalette. Aksamdan suya ceviz koy sabahta o cevizi ye suyunu iç kolay wc ye cıkarsın
eymeninannesii Benimde var kabizligim cnm ben daha yeniyim bugün doktorum ılık suyun içine zeytinyağ köy sabahları ic dedi kayısı incir üzüm ye dedi gün gün değiştirerek dene istersen geçmiş olsun çok zor valla
Kkmsal Kuru üzüm incir kayısı hep yiyorum banamısın demiyor diğer söylediklerini bir deneyim bakalım birdd activa yiyorum probiyotik olduğundan yardımcı olsun diye ama maalesef 😔
Mimoza Magnesie calcinee kullanın dr verdi en basından beri aynı sıkıntı bende de var toz halinde yatmadan önce için bi bardak suya karıstırıp
Berilikom Benim de normal de çok hızlıdır metabolizmam hamileliğimdede 32 deyiz pek yaşamadım fakat vitamin ilaçları ve yediklerime bağlı bazen zorluyo günde bir anca çıkıyorum ama asla ıkınma zorlama kan geliyo yolsa gelirse kendi gelir zaten 😅 bol yeşillik ye katı beslenme benim hayatım yeşillik mesela hep öyle 😘🙏