ezell34 benim her ikisinde de vardı ağrı onla birlikte bel ağrısı başladı oturup kalkamıyodum artık en sonunda doktora gittim magnezyum yazdı onun üzerine çok iyi oldum eğer çok yorulursam sadece kalcam ağrıyo oda çok kötü ama ağrısını çok iyi bilirim geçmiş olsun sizede