Polenmom premium çare ile hiç biri yarışamaz malesef. Bebeğim erken doğduğu için ben Prima kullanmak zorunda kalmıştım çünkü o zamanlar 0 beden başka marka yoktu aşırı güzel ama büyüyünce değiştirdim tabi ona bütçe mı dayanır 😂 coon da kullandım gerçekten güzel bi bez ama premium care kalitesi beklemeyin yani 😂