pisiannesi Byzaaks hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲 normal miydi doğum, nasıl belirtilerle başladı normalse, dikişiniz var mı? 35+4 üm bende şuan verebilceğiniz tavsiyeleriniz var mı😊
yelizerduran Byzaaks hayırlı olsunn sağlıkla büyütün inşallah 🥰 bende 38+0 dayım Ali Kerem’imi bekliyorum bana da nasip olur inşallah ❤️
yagmurus Hayırlı olsunn sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz inşallah başta ben olmak üzere diğer hamile arkadaşlar da kolay doğum süreci geçirir bebeklerini sağ sağlim kucaklarına alırlar inşallah Allah isteyeen herkese nasip etsin inşallah
Byzaaks @“yagmurus” amin inşallah Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuştursun bu arada çok teşekkür ediyorum ☺️
Byzaaks @"pisiannesi"sağol canım darısı size inşallah 🙏 benim doğum şeklim zaten sezeryan dı ilki öyle olduğu için bugüne gün aldık biz zaten ama ben bebeği çok aşağıfa hissediyordum doğum kanalına inmiş bebek öylelikle oldu yanı
Byzaaks @"yelizerduran çok sağol Allah razı olsun sizde alırsınız sağlıklı bir şekilde kucağınıza inşallah 🙏 😍